Враќање / Рекламација на производи
Во случај на враќање на производите, купувачот е должен да укаже на оправдана рекламација на телефон 072 310 690 или писмено преку e-mail aptekahigijastip@gmail.com
Контакт телефон
072 310 690
За брзи рекламации и консултации
Е-пошта
aptekahigijastip@gmail.com
За писмени рекламации
Купувачот има право на рекламација во следниве случаи:
Погрешна испорака
Испорака на производи кои не се нарачани
Истечен рок
Испорака на производи на кои им е истечен рокот на употреба
Транспортно оштетување
Испорака на производи кои имаат грешки или оштетувања кои настанале при транспортот
Преглед при примање
Купувачот при прием на пратката треба да ја прегледа истата, да провери дали испорачаното одговара на нарачката и во присуство на нашиот доставувач да утврди дека производите се во добра состојба.
Важно:
Доколку пратката е неисправна, купувачот треба да се пожали во истиот момент.
Услови за враќање
Услови кои мораат да се исполнат:
- Производот мора да е неупотребуван
- Производот мора да е неотпакуван
- Враќањето во рок од 15 дена од нарачувањето
- Мора да се приложи фискалната сметка
- Замена со друг соодветен производ
Исклучок:
Производи кои се лесно расипливи не можат да се вратат.
Важни напомени:
Хигија не одговара и не заменува производи по приемот на пратката, доколку производот не е во оригиналното пакување или е употребуван.
Производот може да се замени само со друг соодветен производ, не се врши возврат на пари.
Правно известување
Хигија има резервирано право да ја менува политиката за враќање на производи. Сите ревизии или промени ќе стапат во сила веднаш со нивното објавување на веб страницата на Хигија.